سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
معاون استاندار گیلان: ترمیم خط لوله ‌گاز همچنان ادامه دارد
تمام مقاطع تحصیلی گیلان فردا تعطیل است / کارمندان یک ساعت دیرتر به سرکار می‌روند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: به دلیل افت فشار و قطعی گاز در گیلان تمام مقاطع تحصیلی شامل ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه‌ها، آموزش عالی، دولتی، آزاد و... فردا دوشنبه تعطیل است.

خبرگزاری فارس: تمام مقاطع تحصیلی گیلان فردا تعطیل است / کارمندان یک ساعت دیرتر به سرکار می‌روند

 

محمد اکبرزاده لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت قطع گاز در گیلان اظهار داشت: پس از حادثه‌ای که در خط لوله گاز لاکان رشت اتفاق افتاد و منجر به آتش‌سوزی و انفجار آن شد، عملیات بازسازی و ترمیم خط لوله قدیمی گاز همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ادامه عملیات خط لوله گاز لاکان هیچ‌گاه قطع نشده است، افزود: شب گذشته به هنگام ارتقای ایمنی در لوله‌های گاز لاکان همکاران شرکت گاز متوجه شدند که در بخشی از این لوله‌ها باید بیشترین ارتقا انجام شود و به لحاظ تکنولوژی و فنی‌مهندسی نیاز به زمان زیادتری دارد.

این مسئول ادامه داد: این امر باید در حالی انجام شود که یا افت فشار و یا قطعی جریان گاز در لوله‌ها صورت گیرد و به همین دلیل امروز در مناطقی از گیلان که قسمتی از آن از شرق استان آغاز شد افت فشار و قطعی گاز رخ داد.

به گفته وی، در رودسر، ماسال و بخشی از رشت و به طور محسوس در اکثر نقاط گیلان قطعی و افت فشار گاز قابل رویت بود.

اکبرزاده با بیان اینکه باید این کار انجام شود، خاطرنشان کرد: ارتقای ایمنی در لوله‌های گاز یک اصل است تا بتوانیم در ادامه فصل سرما بدون اینکه قطعی گاز صورت گیرد با امنیت بالا جریان پایدار گاز در لوله‌ها را داشته باشیم.

وی از تشکیل چندین جلسه ستاد بحران در استانداری خبر داد و یادآور شد: این پروسه کاهش فشار و قطعی گاز تا فردا ادامه دارد و امیدواریم تا 12 ساعت آینده فشار کمتر گاز افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه افت فشار و قطعی گاز برای ارتقای خط لوله گاز لاکان است، خاطرنشان کرد: امروز در شورای تامین استان تصمیم گرفته شده که به دلیل سردی هوا و قطعی گاز،  از فردا تمام مقاطع تحصیلی شامل ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، آموزشگاه‌های عالی، دانشگاه‌های دولتی، آزاد، و... در سراسر گیلان در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

وی، درباره زمان فعالیت اداره‌های گیلان، بیان داشت: از فردا تمام اداره‌ها به جز خدماتی، یک ساعت دیرتر به اداره می‌روند و  یک ساعت زودتر اداره را تعطیل می‌کنند.

اکبرزاده با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز گیلان، ابراز داشت: تمام مدیران صنایع گیلان نیز از سوخت دوم برای تولید واحد صنعتی خود استفاده می‌کنند.

وی، مردم گیلان را به خویشتن‌داری و مصرف بهینه دعوت کرد.

 


[ دوشنبه 90/11/24 ] [ 12:49 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 197
کل بازدیدها: 2172172