سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

انالله و انا الیه راجعون

سومین روز درگذشت مرحوم احمد عالمی و چهلمین روز درگذشت مرحوم علی نجفی

 

نمی دانم از کجا شروع کنم و چه بنویسم تا بتوانم عمق درد و مصاعبی را که این روزها، اهالی چهارمحل را در بر گرفته را بازگو کنم. از جوانی بگویم که یک هفته تمام  در بیهوشی کامل به سر می برد (حسن گلپورلیاولی فرزند مرحوم محمد) یا از کارشناس جوان  و رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش عمارلو بنویسم که مرگش نزدیک به چهل روز است که عزادارمان کرده است (مرحوم علی نجفی ) و یا از درد جانکاه و کبیری سخن به میان آورم که از شب گذشته چهارمحل را در بهت و اندوه فرو برده است .

 هنوز به اربعین مرحوم علی نجفی سوسفی نرسیده ایم و هنوز سنگ مزار آن مرحوم در جای خود قرار نگرفته است که مرگ مرحوم احمد عالمی سوسفی  فرزند حسینعلی عالمی، داغی دیگر بر سینه ها نشاند .

 او که تنها بیست و یک سال داشت و قرار بود بر طبق تاریخ مقرر در 23 اردیبهشت امسال همزمان با ولادت امام علی (ع) یعنی تنها سیزده روز دیگر لباس دامادی به تن کرده و زندگی جدیدی را آغاز کند.  دست تقدیر لباس سفید دیگری را بر تنش کرد و در بهت و نا باوری همگان شب گذشته بر اثر سکته قلبی ، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. آن مرحوم ساعاتی پیش در مزار امام زاده یوسف (ع)ودر جوار مرحوم علی نجفی به خاک سپرده شد.

 چه کسی باورش می شود احمد جوان و مهربان شهر ما در حالی که در مراسمات سوم و هفتم مرحوم علی نجفی حضور داشت و همه منتظر شرکت در جشن عروسی او بعد از چهلم مرحوم نجفی بودیم حال خود بهانه مجلسی باشد که همزمان با مجلس چهلم همسایه اش برگزارمی شود .

 آری احمد عالمی فرزند معلم دلسوز دیار ما ( حسینعلی عالمی ) از میانمان رفت و مراسم سومین روزدرگذشت ایشان در روز جمعه 12 اردیبهشت ماه و در روزی که به روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است، همزمان با چهلمین روز درگذشت علی (نجفعلی) نجفی دیگرمعلم سالهای کودکیمان در مسجد جامع چهارمحل برگزار می گردد.  

 و اینچنین سرنوشتمان  در سال 93 و ازروزهای آغازین  بهار با سیاهی و عزا گره خورده است و حکمت خداوند سبحان تنها صبر را از ما میخواهد. و در همین جا از تمامی علاقمندان به چهارمحل که هراز چندگاهی ما را قابل می دانند و به وب سایت مان مراجعه می کنند به دلیل اینکه در سال جدید مجالی برای بروز رسانی سریعتر و مطابق معمول آن صورت نمی گرد و شاید هم با درج خبر های فوق موجب ناراحتی می شویم کمال عذرخواهی و حلالیت را داریم.


[ چهارشنبه 93/2/10 ] [ 11:54 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 244
بازدید دیروز: 171
کل بازدیدها: 2168053