سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه 37سال از جمهوری اسلامی گذشت، گفت: رهبری آگاه و مؤمن رمز بقای انقلاب اسلامی است.

22279

به گزارش زیتون خبر به نقل از کاسپین، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با مردم شهرستان رودبار، اظهار کرد: پیامبر (ص) مبین احکام دین و تشکیل دهنده حکومت اسلامی بود.

وی افزود: بعد از ایشان دوازده امام معصوم (ع) از ناحیه آن حضرت و بنا بر دستور خداوند مامور تبلیغ دین و تشکیل حکومت اسلامی بودند اما متاسفانه جاه طلبان نگذاشتند اهل بیت (ع) حکومت اسلامی را تشکیل دهنده و بعضی ها را خامه نشین، اسیر و شهید کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند مصلحت دید امام زمان(عج) از دسترس ظالمان بیرون نگه داشته شود، بیان کرد: مردم در زمان غیبت باید در مسایل دین و حکومت الهی به عالمان ربانی مراجعه کنند اما طاغوتیان در طول تاریخ مانع این کار شدند و در طول چهارده قرن حکومت در دست ظالمان بود .

قربانی با تاکید بر اینکه امام راحل از تبار پیامبر (ص) اصل حکومت اسلامی را تبیین نمود، گفت: صالحان باید در رایس کار باشند و راه انداختن این موضوع برای امام گران تمام شد و او را زندانی و به عراق و ترکیه تبعید کردند و در نهایت به فرانسه رفت.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه ملت ایران خواهان امام راحل بودند و برادران سنی ما هم حکومت صالحان را قبول دارند، گفت: روزی که کماندوهای شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند من کنار آقا سید یونس رودباری بودم و با آیت الله العظمی نوری همدانی در اتاقی بودیم و صحنه آن جنایت بزرگ را دیدیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد و امام در راس کار قرار گرفت، افزود: مردم در جماران به زیارت امام راحل (ره) می رفتند تا نظامی نظام مند و قانونمند تشکیل شد.

قربانی با بیان اینکه در قانون اساسی مجتهد جامع الشرایط باید در راس نظام و رهبری باشد، گفت: 10 ویژگی برای آن مرجع مشخص شده است و امام خامنه ای عزیز این ویژگی ها را داشتند و ایشان این کشتی نظام را هدایت و فرمانروایی می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه 37سال از جمهوری اسلامی گذشت و نظام ما پابرجاتر، جهانگیرتر و جا افتاده تر است، ادامه داد: رهبری آگاه و مؤمن رمز بقای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه توضیح المسائل را باید داشته باشیم تا بر اساس آن عمل کنیم، ادامه داد: تمام مراجع صاحب توضیح المسائل نمی توانند حاکم حکومت اسلامی باشند.

قربانی ادامه داد: یک عده افراد را شما مردم باید معرفی کنید که خبرگان مرجع شناس و سیاست مدار با اشنایی از مسایل روز، جانشین رهبری را مشخص می کنند.

وی با اشاره به اینکه 160نفر در کشور و هفت نفر هم در گیلان به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان مشخص شده اند، گفت: مملکت را باید با برنامه و قانون اداره کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون جامعه را وضع می کنند و مراقب وزرا، دولت و مسئولان کشور هستند و در هفتم اسفند مردم به کاندیداهای خود رای می دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اگر مردم نباشند رهبر، مجلس و دولت مقبولیت ندارد، تصریح کرد: مردم هستند که کشور را نگه می دارند و مقام معظم رهبری فرمودند رای دادن شما در هفتم اسفند رای دادن به محمد مصطفی (ص)، امیرالمومنین(ع) و امام زمان (عج) است.

جواد علیپور شهردار منجیل نیز در این دیدار با بیان اینکه 76 هزار نفر واجد الشرایط رای دادن در شهرستان رودبار داریم، گفت: امیدواریم در هفتم اسفند بتوانیم در این امتحان الهی که وظیفه شرعی، دینی و ملی ما است به خوبی عمل کنیم.


[ یکشنبه 94/12/2 ] [ 5:19 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 171
کل بازدیدها: 2168006