سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ساخت مستند شهید گیلانی که تصویر شهادتش بر دیوار اتاق رهبر انقلاب نقش بسته است

22553

دبیر نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان گفت: مستند ثناگویان یار بر اساس زندگی شهید هادی ثنایی مقدم شهید نوجوان لنگرودی در ستاد کنگره شهدای استان گیلان در دست ساخت است.

به گزارش زیتون خبر به نقل از تسنیم، ابراهیم جوادی با بیان اینکه مستند ثناگویان یار بر اساس زندگی شهید هادی ثنایی مقدم، شهید نوجوان لنگرودی در ستاد کنگره شهدای استان گیلان در دست ساخت است اظهار داشت: این مستند 30دقیقه‌ای به بخش‌هایی از زندگی، خاطرات و فعالیت‌های شهید ثنایی مقدم می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در تولید این اثر از منابع آرشیوی مانند عکس، فیلم، موسیقی و دیگر آثار شهید استفاده می‌شود افزود: تصویربرداری از این پروژه در مراحل پایانی است و کار ساخت این مستند از امروز وارد مرحله تدوین می‌شود.

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان با اشاره به اینکه مستند ثناگویان یار در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8000 شهید گیلان تهیه و تولید می‌شود، گفت: پیمان نامدار، فاطمه صدرا، آرش کرباسی، علی حقگو، سهیل یوسفی، مصطفی فرد و نسیم شاه چشمه از عوامل و دست اندرکاران ساخت این مستند هستند.

گفتنی است شهید هادی ثنایی مقدم نوجوان بسیجی لنگرودی است که تصویر شهادتش بر روی دیوار اتاق مقام معظم رهبری قرار دارد؛ این شهید 14 ساله 23 دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید اما پیکر مطهرش هیچ وقت به زادگاهش بازنگشت.


[ سه شنبه 94/12/11 ] [ 12:57 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 171
کل بازدیدها: 2168018