سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دکتر جمالی کاندیدای مستقل با نگرشی معتدل و رویکرد بهره گیری از خرد جمعی است.

با سلام خدمت دوستان عزیز و حامیان دکتر جمالی ؛ لطفا متن زیر را با فرصت و دقت تمام مطالعه فرمایید. با تشکر

به نام خداوند جان و خرد
امروزه در جوامع مختلف به ویژه جوامعی که در آن ساختار اقتدار و انتخاب افراد بر مبنای مردم سالاری ودموکراتیک استوار است ، گروهای داوطلب بر اساس دو شاخص عضویت در "احزاب" و یا بطور "مستقل" در عرصه های سیاسی _ اجتماعی خود را در معرض افکار عمومی قرار می دهند .
بدیهی ست احزاب بر اساس محورهای درون ساختاری که ماهیت حزب را نشان می دهد شکل می گیرند و حافظ منافع آنها در جهت تحقق اهداف خواهند بود .
هر حزب به فراخور اساسنامه ی مصوب تشکیل و در جهت احقاق حقوق خود و به تبع مطالبات جامعه تلاش می کند. اما در این میان احزابی نیز به طور مستقل پا به گستره انتخابات باز می کنند .
واژه " مستقل " در گفتمان سیاسی به افراد خود رای یا خود محور تلقی نمی گردد . مستقل بودن فرد در انتخابات به معنی عدم وابستگی به جریانات سیاسی خاص می باشد . ضمن اینکه افراد مستقل در بهره گیری از خرد جمعی واستفاده و مشاوره با فرهیختگان جامعه و نخبگان نهایت توان و تلاش خود را بهمراه دارند .
دکتر منوچهر جمالی از جمله نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم از حوزه ی رودبار است که بطور مستقل وارد این عرصه شده است . اما با نگرشی معتدل و رویکرد بهره گیری از خرد جمعی سعی در بکار گیری وایجاد بانک اطلاعات و بنیادی منسجم از نخبگان و فرهیختگان شهرستان در جهت اعتلای حقوق مسلم مردم منطقه و بالندگی آحاد آنان و نیز افزایش میزان  پیشرفت و ترقی شهرستان را دارد.


[ سه شنبه 94/12/18 ] [ 3:49 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 171
کل بازدیدها: 2168059