سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

رئیس اداره ثبت احوال عمارلو، گفت: رشد موالید در دو بخش خورگام و عمارلو منفی است.

حبیب اله گودرزوند چگینی، در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر، ضمن تبریک سال نو و ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در 12 ماهه سال گذشته 65 فقره ولادت و 151 فقره وفات در اداره ثبت احوال عمارلو به ثبت رسیده است.

وی، با اشاره به آمار مقایسه ای ولادت نسبت به وفات، ادامه داد: رشد موالید در دو بخش خورگام و عمارلو منفی می باشد.

چگینی

رئیس اداره ثبت احوال عمارلو ابراز داشت: طی سال گذشته 374 جلد شناسنامه نیز در این اداره تعویض شده است.

وی، در ادامه از کلیه شهروندان خواست تا با ثبت به موقع وقایع حیاتی تولد و وفات ثبت احوال را در اجرای ماموریتهایش یاری کنند.

چگینی در تشریح قطع یارانه ها به دلیل عدم دارا بودن کارت ملی، اظهار داشت: کسانیکه تا کتون هیج گونه کارت ملی یا کارت هوشمند دریافت نکرده‌اند  یارانه این افراد حذف شده و می شود.

وی ادامه داد: کسانیکه کارت ملی و یا کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و تاریخ اعتبار آنها تمام شده،  یا مفقود شده و یا ثبت‌نام کرده‌اند ولی هنوز کارت صادر شده را اخذ نکرده‌اند،  حذف یارانه شامل این افراد نمی شود.


[ جمعه 95/1/13 ] [ 1:40 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 245
بازدید دیروز: 171
کل بازدیدها: 2168054