سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
ما به دکتر جمالی و دکتر جمالی ها نیاز داریم
ما به دکتر جمالی و دکتر جمالی ها نیاز داریم تا بتوانیم آن تعهد ملی و میثاق مان را دنبال نماییم تا کشور در مسیری که از24 خرداد 92 شروع شد ان شالله با شتاب خوب در گام های بعدی جلو برود

دکتر محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم که امروز یکشنبه به استان گیلان سفر کرد، با حضور در سالن سینما زیتون رودبار حمایت خود را از دکتر منوچهر جمالی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رودبار را اعلام نمود. در ادامه متن کامل سخنان دکتر عارف را از نظر خواهید گذراند. عارف

پیام مردم کشور ما و شما گیلانیان عزیز در انتخابات تغییر بود. تغییر در چارچوب قانون اساسی و برای حاکمیت ارزش ها و پاسخ به مطالبات مردم.
گام اول شما تغییر در قوه مجریه بود که این گام را بخوبی برداشتید و امروز خدا را شاکر هستیم که دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات و گرفتاری های باقیمانده از دوره قبل محکم در مسیر پاسخگویی به نیازهای مردم جلو می رود. مشکلات زیاد است و اگر ما روند کار دولت را ببینیم باید اذعان کینم که دولت موفق بوده است.
گام دوم تغییر در قوه مقننه بوده است، که نگاه مردم تشکیل مجلسی همسو با دولت و همراه با مردم بود.
مجلسی که دغدغه اصلی آن مطالبه مشکلات مردم باشد. همه می دانیم امروز مطالبات مردم در وهله اول مسائل اقتصادی، معشیت مردم، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی، کاهش تورم و در مرحله بعد مقابله با آسیب های اجتماعی همانند اعتیاد و آمار طلاق است که درحال بالا رفتن است و سن ازدواج بالاست که عموم آسیب های اجتماعی ریشه در بیکاری و فقر دارد. این پیام مردم در انتخابات بود.
خوشحالم که به استحضار مردم شهرستان رودبار برسانم که با این نگاهی شما بر ما تکلیف نمودید و این راهبردی که برای ما ترسیم نمدید شعار خود را آرامش ، امید و رونق اقتصادی قرار دادیم.
شرط موفقیت دولت شرطی است که در راستای مطالبات مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها و خون شهدای گرانقدرمان است.
امید در ذات یک مومن است، باید به آینده امیداوار بود آینه با نشاط و پیشرفت برای کشور در عین حال توجه به اولویت اصلی،  رونق اقتصادی و خوشحال هستیم که در برنامه اقتصادی خود اولین و مهمترین برنامه خود را اقتصاد مقاومتی تدارک دیده بودیم که امسال مقام معظم رهبری اقدام و عمل را در اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند.
اقدام و عملی که ما بر این باوریم با همراهی و همکاری مجلس و دولت تحقق پیدا می کند. ما برای اینکه اقدام عملی را در این بخش داشته باشیم باید مجلسی همراه و همگام با دولت و مردم داشته باشیم . این رویکردی بود که ما در برنامه خودمان آن را تدارک دیدیم.

14
البته بارها اشاره نمودیم مجلس باید از حق نظارت خود برای پیشبرد امور حداکثر استفاده را نموده و دستگاههای اجرایی با نظارت قوی و نقد مشوقانه باید کمک بشوند تا این راه را بهتر طی نمایند. این مسیری بود که ما ترسیم نمودیم و شما مردم  عزیز در مرحله اول در هفتم اسفند به این مسیر پاسخ مثبت دادید و قبول کردید که این مسیری که ما دنبال می کنیم مسیر صحیحی است.
ما می توانیم در اکثر نقاط کشور حماسه ای را که مردم در هفتم اسفند خلق کردند را ذکر نماییم. حماسه ای بسیار بیادماندنی و اعتمادی که به فرزندان انقلاب، گفتمان اصلاحات و جوانان اصلاح طلبی که در همه صحنه  های انقلاب در خط مقدم حضور داشتند. شما فقط اگر پاسخی را که مردم تهران به این گفتمان دادند را تحلیل کنید از یک طرف عظمت مردم کشورمان را می بینید که در تهران برای اولین بار انتخابات یک مرحله ای می شود و برای اولین مردم تهران به یک لیست بطور کامل رای دادند که این تکلیف بزرگی برای ما است و ما آن را با تمام وجودمان درک می کنیم و می دانیم در چه مسیری گام برداشته ایم و می دانیم در چه مسیری باید با هدایت رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه مردم عزیز کشورمان و به اتکای خداوند متعال گام باید برداریم و مطمئن هستیم که به یاری خداوند در این مسیر موفق خواهیم بود.

به شرطی که مردم عزیز کشورمان بخصوص شما عزیزان در جمعه آینده جدی تر و با نشاط تر از مرحله اول در پای صندوق های رای حضور یابید و گمان نکنید که در مرحله دوم رقابت کمتر و کمرنگ تر می باشد و به میدان نمی رویم، تک تک رای های شما موثر و لازم است. با خود نگوییم دکتر جمالی رای می آورد. آرای بالا برای نماینده شما پشتوانه ای محکم است تا بتواند مطالبات بحق شما که بخش مهمی از آن را دکتر منوچهر جمالی اشاره کردند را در مجلس شورای اسلامی درخواست و پیگیری نماید.

این ظرفیت در مجلس آینده وجود دارد که دغدغه ها و مشکلات مردم را با همکاری نمایندگان مجمع استانی و خود نماینده شهرستان و کل مجلس پیگیری کند. بنابراین برای ما در  وهله اول تک تک آرای مردم برایمان ارزشمند است و خواهش میکنم از شما این است که همه خانواده در ساعات اولیه رای  گیری در پای صندوق های رای حاضر شوید و دیگران را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق نمایید. و کسانی که می گویند مرحله دوم خیلی تاثیر ندارد نه اینطور نیست ما نیاز داریم و می خواهیم شما حماسه هفت اسفند را تکمیل نمایید و یک حماسه ماندگار در کشورمان ان شاالله و در ادامه این راه تکرار این حماسه تبدیل بشود.

عارف-جمالی2
مهمترین مسئله  ما حضور شما در پای صندوقهای رای است و خواهش میکنم اعتماد کنید به گفتمان اصلاحات و ائتلاف امید. افراد با وسواس بیش از حد چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم انتخاب شدند. تلاش شد برجسته ترین، شایسته ترین و متعهدترین و دلسوزترین جوانان و مردان این سرزمین در این لیست قرار بگیرند و بارها اشاره کرده ام به این عزیزان افتخار می کنم.  این افراد درد آشنا و با دغدغه برای پیشرفت  و تعالی کشور هستند. ان شاالله با رای خود به برادر عزیزمان دکتر منوچهر جمالی  هم ایشان را در رفع مشکلات و مسائل شهرستان، استان و منطقه را کمک می کنید و هم ما را در پیشبرد راهبردهای ملی و دراز مدت لیست امید را یاری خواهید نمود.
الان که که مردم به ما اعتماد کرده اند به میثاقی که بسته ایم پایبند هستیم و حتی مصمم تر از گذشته ان شاالله آن مسیر را ادامه خواهیم داد و ما به دکتر جمالی و دکتر جمالی ها نیاز داریم تا بتوانیم آن تعهد ملی و میثاق مان را دنبال نماییم تا کشور در مسیری که از24 خرداد 92 شروع شد ان شاالله با شتاب خوب در گام های بعدی جلو برود و آنچه که دغدغه همه هست و انقلاب به ما دیکته کرده است  در پیشرفت و تعالی و اعتلای نظام را ان شاالله شاهد باشیم.

شایان ذکر است این گردهمایی بزرگ و پرشور در امنیت کامل و آرامش مثال زدنی پایان یافت.


[ دوشنبه 95/2/6 ] [ 6:31 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 2171619