سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

آغاز پروژه تسطیح و آسفالت مسیر خورگام به رستم آباد با حضور دکتر منوچهر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار و مسئولین اداره راه استان در میان استقبال گرم مردم خونگرم بخش خورگام

عکس از : صغرا رنجکش

چهارشنبه 19 خرداد 95

منوچهر جمالی

منوچهر جمالی

منوچهر جمالی

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/3/19 ] [ 6:11 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

انتخابات شهرستان رودبار


[ دوشنبه 95/2/13 ] [ 5:9 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

متن زیر پیام تقدیر و تشکر دکتر منوچهر جمالی است از  مردم و مسئولین شریف شهرستان رودبار

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرواْ مَا بِآنفُسِهِم.  رعد/11

با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای والا مقام و عرض ارادت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب
سلام و درود بر شما مردم شریف و سرافراز شهرستان رودبار، شهرها، بخش ها و روستاهای تابعه که با حضور حداکثری خود در پاسخ به ندای رهبرفرزانه مان مبنی بر شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر حماسه آفریدید.
خدای سبحان را شاکر و سپاسگزارم که در حضوری گسترده و حماسی و مشارکتی پر شور در مراحل اول و دوم انتخابات دهم از بذل محبت مجدد و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه شما برخوردار شدم. شما مردم شریف شهرستان رودبار در روز دهم اردیبهشت ماه با حضور  پر شور و شعف در پای صندوق های رای از فرصت انتخاب و اعمال اراده از حقوق شهروندی خود به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن استفاده نموده و در بستری عقلانی و منطقی بار دیگر سطح بالای آگاهی و بلوغ سیاسی خود را به ثبت رساندید و برگ زرین دیگری را ورق زدید. بی تردید سهم اصلی در آفرینش و خلق این حماسه از آن شما و پیروز این انتخابات شمایید؛ چه آن هایی که به بنده رای داده اند و چه آنان که رای نداده اند.
اینجانب بار دیگر با اعلام پایبندی به تمامی تعهداتی که ارائه دادم  متعهد می شوم در راستای میثاقی که با خداوند و پیمانی که با شما بزرگواران بسته ام گام برداشته و با جان و دل برای اعتلای نام این سرزمین و پیشرفت و گستردن شهرستان و پاسداشت و حفظ حقوق و تحقق خواست ها و مطالبات مردمان شریف و نجیب آن بیش از پیش تلاش کرده و از هیچ کوششی فرو گذار ننمایم.
مجددا تلاش، زحمات و حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم فهیم و فرهیخته شهرستان رودبار اعم از روحانیون، کارگران، کشاورزان، کسبه و بازاریان، کارمندان، نخبگان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان و معلمان، بانوان و ... را می ستایم و از یکایک شما عزیزان که بار دیگر بنده را رهین منت خویش ساخته و شایسته اعتماد دانستید و مدال افتخار خدمتگزاری را بر سینه ام حک نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. همچنین تلاش همه دست اندرکاران انتخابات مخصوصا فرماندار محترم، بخشداران، هیئت های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و شوراهای شهر و روستا را ارج می نهم.
پیام روشن و صریح این حضور و این انتخاب اتحاد، برادری، دوستی و همدلی برای رسیدن به رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه منطقه با مشارکت همگان است. لذا از سایر کاندیداها و حامیان آنان که زمینه مشارکت گسترده و حداکثری را فراهم آوردند قدردانی نموده و از همه این عزیزان که برنامه های خود را در زمان رقابت های انتخاباتی مطرح نمودند تقاضامندم که در آینده با حسن نیت و دلسوزانه اینجانب را جهت خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم منطقه یاری رسانند. همچنین از تمامی نخبگان، دانشجویان، علما، کارشناسان دلسوز حوزه های مختلف، روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه و اصحاب قلم و اندیشه دعوت می نمایم که دیدگاه ها و نقطه نظرات، انتقادات و راهکارهای خود را به منظور رفع موانع و مشکلات و کاستی های موجود با ما در میان بگذارند تا مسیر توسعه و آبادانی را که با جدیت آغاز نموده ایم و مهر تایید مردم بر آن نقش بسته است، با یاری و همکاری همدیگر به سرانجام مطلوب برسانیم و امیدهای جوانه زده در دلهامان را بارور سازیم. در پایان تندرستی، صحت، سلامتی، سربلندی، بهروزی و موفقیت و توفیق روز افزون همگان را از در گاه ایزد یکتا مسئلت می نمایم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
ارادتمند شما
دکتر منوچهر جمالی


[ دوشنبه 95/2/13 ] [ 4:47 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

بدینوسیله انتخاب دکتر منوچهر جمالی را به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رودبار برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیقات الهی را از خداوند منان خواستاریم .

با تشکر : وبسایت سرزمین مه و خورشید خورشیدگام سبز


[ شنبه 95/2/11 ] [ 2:1 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

شنیده های نتایج نهایی شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان رودبار به تفکیک بخش ها و شهرها:
خورگام :
جمالی 4813  
مرعشی1299

عمارلو :  
  جمالی1418 
  مرعشی1163

رحمت آباد و بلوکات
 جمالی6575                           
  مرعشی4048

منجیل:     
جمالی  2208          
   مرعشی7121

لوشان:   
  جمالی5000        
مرعشی3000

رودبار :
 جمالی3300    
مرعشی1300

رستم آباد:  
جمالی4000                            
 مرعشی3000

 

برطبق اعلام رسمی مجموع آمار از رسانه های ملی :

مجموع آرا : 49676

دکترجمالی: 28370

صمد مرعشی : 21306

 


[ شنبه 95/2/11 ] [ 2:0 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
دکتر منوچهر جمالی دهمین منتخب مردم دیار شکوفه های زیتون در بهارستان
انتخابات در شهرستان رودبار با پیروزی لیست امید پایان یافت
    
 

در آخرین ساعات پایانی دهمین روز از ماه اردیبهشت، مردم شهرستان رودبار با آرای خود کاندیدای مورد حمایت لیست امید، دکتر منوچهر جمالی را بعنوان منتخب خود در بهارستان برگزیدند.

طبق آخرین شنیده ها دکتر منوچهر جمالی سوسفی با کسب حدود 28 هزار رای دهمین منتخب مردم دیار شکوفه های زیتون در بهارستان شد. شایان ذکر است حاج صمد مرعشی حدود 21 هزار رای کسب نمود.


[ شنبه 95/2/11 ] [ 1:37 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

مردم شهرستان رودبار با حضور حماسی خود پای صندوق های رأی حماسه دیگر آفریدند.

                3
[ جمعه 95/2/10 ] [ 9:0 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

رای پاک به آینده روشن

انتخابات شهرستان رودبار


[ جمعه 95/2/10 ] [ 5:32 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

به نا م خدا

من یک چهارمحلی ام

من یک چهارمحلی ام ، همانجا که حتی نامش از تفاوتها آمده است همانجا که فلسفه وجودیش را در تجمیع سنت ها و باورهای متفاوت و در کنار هم بودن معنا میکنند. قریب سه دهه است که دراین در کنار هم بودن ، درک متقابل و احترام به هم نوع را سرلوحه مشق شبم کرده و در این سالها چه خوب آموخته ام که باید برای هدفهای بزرگتر با هم شد و از تفرقه و بیهودگی دست شست. حالا تا آنجا بر این عقیده پیش رفته ام که  نه تنها برایم چهارمحل دیگر 4محل نیست و همگی خود را یک خانواده می دانیم بلکه دیگر مردمان بخش ها و شهرهای شهرستانم برایم تفاوتی با مردمان روستایم ندارند. به جرات میتوانم بگویم برایم وطن یعنی آب و خاک شهرستان رودبار و تفاوتی نمی کند اگر در شهر آفتاب(لوشان) ، شهر باد و مهربانی (منجیل) باشم و یا شهر شکوفه های زیتون (رودبار) و یا شهر سپیدرود و بجارهای جلگه ای (رستم آباد وتوتکابن) و یا در شهرقدمگاه خورشید ( بره سر) یا اینکه از میان درختان بی مثال گردوی (جیرنده) و...  باشم.  من در هرکجا باشم وطنم را معنا میکنم « شهرستان رودبار»

 آنگاه که ظهر جمعه ( دهم اردیبهشت 95 ) مسجد طاهریه منجیل را برای ادای وظیفه و شرکت در مرحله دوم انتخابات برگزیدم تنها به این دلیل بود که بگویم « وطن یعنی همه جای این سرزمین پاک»

  در اینجاا یاد گرفته ام برای اهداف بزرگتر باید گذشت و خود را در کنار دیگران گذاشت و عبور کرد.پیله تهی [من] را درید و به دنیای بزرگ [ما ] رسید و این [خود] را در کنار دیگران حل کرد. من شهرستانم را نمونه ای بزرگتر از یک چهارمحل می دانم با هفت شهر و چند صد روستا که تنها یک معنا برایش دارم و آن وطن است با فرصت های فراوانی برای پیشرفت و توسعه .

 چهارمحل یک نماد است نمادی از شهرستان مان که این نکته را می گوید، رودبار  ما با تمام این تفاوتها  میتواند به یگانگی برسد . یگانگی که در این روزهای انتخابات  در جایجای آن و در تمام شهرها و روستاهای آن قابل مشاهده  بود . ما میتوانیم این باهم بودن و یگانگی را برای پیشرفت شهرستان مان و در میان خود  نهادینه کنیم و چون هنجاری اجتماعی از آن محافظت کنیم.

 بیایید تفاوت ها را فرصتی برای تعامل ها و پیشرفت بدانیم و تعصب های بیهود را آنچنان کنار بگذاریم که دیگران ما را تنها با یک نشان بخوانند و بدانند که اینجا « رودبار» تنها خرد است که در میان مردم تصمیم میگیرد و شایستگی را در انتخاب دارد نه تعصب و تفاوت های ساخته شده و بی پایان. به امید فردایی نیکو

 با تشکر :مجتبی رنجکش


[ جمعه 95/2/10 ] [ 5:30 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]

گیل خبر/ گزارش تصویری استقبال اهالی خورگام رودبار از دکتر منوچهر جمالی

برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگتر به روی عکس کلیک نمائید
photo_2016-04-26_15-30-04
[ پنج شنبه 95/2/9 ] [ 10:59 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 2166490