سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
سخنگوی بخشداران رودبار:
رودبار مشکل تامین آب شرب دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی بخشداران رودبار گفت: عدم اجرای طرح هادی و تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل رودبار است.

89/11/02 - 19:39
شماره:8911021462

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سطانعلی صفری عصر امروز در جمع مدیران اجرایی این شهرستان اظهار داشت: مدیران و مسئولان اجرایی رودبار در اجرای پروژه‌ها و برطرف کردن مشکلات با بخشداران و اعضای اسلامی همکاری مضاعفی دارند.
وی از مدیران اجرایی خواست تا با حفظ تعامل و همراهی زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان رودبار فراهم آورند.
صفری با اشاره به عدم اجرایی شدن طرح‌ هادی در رودبار گفت: روستاهای رودبار، داماش و کلیشم در بخش عمارلو به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام رها شده است.
بخشدار رحمت‌آباد و بلوکات اضافه کرد: با توجه به اینکه روستای چهارمحل بزرگ‌ترین روستای رودبار است، تسریع در اجرای طرح هادی این روستا یکی از مطالبات بخشدار این بخش به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: برخی از روستاها در جوار جاده اصلی قرار گرفته‌اند و بحث حریم‌ها یکی از اساسی‌ترین مشکلات اجرای طرح هادی در بسیاری از روستاهاست که امیدواریم متولیان امر با هماهنگی‌های لازم این مشکل را در سطح کلان برطرف کنند.
صفری افزود: در بخش رحمت‌آباد و بلوکات سه معبر روستایی با همکاری مسئولان اجرایی در روستاهای کوکنه، براگور و کمربندی مرکز دهستان بلوکات شهر بیجار انجام گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه زیرسازی معابر در این روستاها انجام شده ولی برای آسفالت این مسیرها تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
سخنگوی بخشداران رودبار برای تکمیل بلوار نیمه کاره مرکز دهستان دشتویل، تکمیل طرح هادی مجتمع دفراز، راجعون، فتح کوه و اجرایی شدن طرح هادی روستاها که سال‌ها از مصوب شدن آنها می‌گذرد خواستار همکاری مسئولان شد.
وی به طرح آبرسانی روستاها اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری مسئولان شهرستان رودبار حدود 30 روستا در سطح شهرستان آبرسانی شده است.
صفری درباره تکمیل آبرسانی روستای انبوه، لایه، پاکده از بخش عمارلو، نظارت بیشتر بر سلامتی آب روستاهای زیرپوشش و غیر پوشش، تصمیم‌گیری در باره بدهکاران گذشته تعیین تکلیف چاه تأمین آب شرب روستای سیبن، آب شرب گوفل، برطرف کردن نواقص روستاهایی که زیرپوشش قرار گرفته‌اند نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران و تکمیل آبرسانی به روستاهای دشتویل، چره، شیرکوه، شهران، دولدیم و لیافو را از مسئولان امر خواستار شد.
وی در ادامه بر اتمام شبکه داخل شهر جیرنده، شفاف شدن بدهی‌های گذشته مشترکان، تسریع آبرسانی به شهر بره‌سر، نظارت بر عملکرد پیمانکار طرح، تعیین وضعیت قبوض آب‌بهای شهر بره‌سر تاکید کرد.
صفری خاطرنشان کرد: سد دیورش از مصوبات دوره دوم سفر هیئت دولت است و آب شرب شهرهای شهرستان رودبار را تامین می‌کند که امیدواریم مسئولان در تامین منابع این پروژه همکاری کنند.
انتهای پیام/ی10


[ یکشنبه 89/11/3 ] [ 12:22 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 2166459