سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع کارگران معدن سنگرود اظهار داشت: برای تحقق پرداخت حقوق معوقه کارگران پیگیری‌های منسجم توسط شورای اسلامی کار و مدیریت شرکت البرز غربی صورت گرفت.
صمد مرعشی افزود: پس از برگزاری نشست‌های متعدد با مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان تعهداتی ایجاد شده که می‌توانیم برای برطرف شدن مشکل گام برداریم.
وی با بیان اینکه حقوق معوقه کارگران حقی بوده که باید گرفته می‌شد، تصریح کرد: با انجام این امر به دنبال انجام مسائل سیاسی نبودیم و تنها برطرف کردن مشکلات را در نظر داشتیم.
به گفته مرعشی هفته گذشته مرحله نخست حقوق معوقه کارگران معدن سنگرود واریز شد و مرحله دوم آن نیز تا 12 اردیبهشت ماه جاری واریز می‌شود.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از نیمی از مشکلات عدم پرداخت حقوق معوقه بوده که با پیگیری‌های مداوم انجام شد، اما بحث بعدی 19 ماه بیمه و جریمه بیمه است که به دنبال آن هستیم تا بخشودگی را از مسئولان کشوری بگیریم.
وی ادامه داد: با انجام مطالعه و اکتشاف‌های جدید می‌توان برای برداشت زغال سنگ و پایداری معدن گام برداشت و با تحقق این امر دغدغه بیکاری در منطقه از بین می‌رود.
مرعشی با اشاره به اینکه تولید پایدار در معدن سنگرود سبب ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود، گفت: با مهاجرت نیروهای کار از منطقه و محل سکونت خود به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار در حق مردم منطقه ظلم می‌شود.

گفتنی است تعداد بسیاری از اهالی خورشیدگام سبز در معدن سنگرود مشغول به کار هستند و شماری نیز به واسطه آن بازنشست شرکت ملی فولاد شده اند  


[ یکشنبه 89/4/6 ] [ 7:48 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 2166431