سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

باند آرای وارداتی در شهرستان رودبار ناکام ماند   

22497

باند ورود آرای غیر مجاز برای یکی از کاندیداهای رودبار با حضور به موقع عوامل اطلاعاتی در اجرای ماموریتش ناکام ماند.

به گزارش زیتون خبر، یک مقام آگاه با تایید این خبر، اظهار کرد: عوامل اطلاعاتی سپاه رودبار، موفق به شناسایی و مانع ورود اکیپ ورودی آرا یکی از کاندیدا به شهرستان رودبار شدند.

این گزارش می افزاید: این اکیپ به وسیله سه دستگاه مینی بوس که مسافرینش را دختر و پسر دانشجو اهل شهرهای شمالی کشور تشکیل می دادند، قصد ورود به رودبار را داشتند.

این تیم در حالی تحت عنوان گروه گردشگری قصد ورود به شهرستان رودبار را داشتند که شناسنامه و کارت ملی تمامی افراد همراه آنان بود.

گفتنی است، عوامل اطلاعات سپاه باشناسایی این افراد ضمن ضبط نمودن مدارک رانندگان و سرکردگان این تیم ورود آرا برخورد با خاطیان را در دستور کار قرار دادند.

صیانت از آرای مردم از روز گذشته به سپاه پاسداران محول شده است و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی عواملین خرید و فروش رأی و … کماکان در دستور کار است


[ جمعه 94/12/7 ] [ 7:12 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 221
کل بازدیدها: 2171480