سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

برپایی دسته عزای فاطمی در رودبار

21778

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار از برپایی دسته عزای فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم عباسپور، در جمع مسئولان اجرایی شهرستان رودبار اظهار کرد: فرماندار رودبار نسبت به گرامیداشت مناسبت های مذهبی از جمله ایام فاطمیه تاکید فراوان دارند و برهمین اساس علیرغم مصادف شدن دهه فاطمیه اول با ایام انتخابات مجالس عزا در شهرهای مختلف شهرستان برگزار شد.

وی از اعزام روحانیون طرح هجرت برای گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: هم اکنون سه روحانی به مناسبت برپایی مراسم های ایام فاطمیه در روستاهای مختلف شهرستان اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار ابراز داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همکاری هیئات مذهبی و ائمه جمعه و جماعات دسته عزای فاطمی در شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد شکل می گیرد.

وی هدایت وبرنامه ریزی برای تقویت برنامه های محوری شهرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: امام جمعه لوشان از پراکندگی هیئت های این شهر گلایه دارند و معتقدند پراکندگی هیئت ها و برگزاری مراسم های همزمان برنامه های محوری شهر را کمرنگ می کند.


[ سه شنبه 94/12/11 ] [ 12:58 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 221
کل بازدیدها: 2171447