سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مرحوم ارسلان چراغی

واین بار نیز جوانی دیگر براثر حادثه ای کاری جانش را از دست داد.

 تنها سه هفته از فوت یونس محمدی ماشمیانی و چند ماه از مرگ دلخراش خشنود عزیزی ماشمیانی نگذشته که همزمان با دومین سالگرد فوت مرحوم سلمان دلیری سوسفی بار دیگر چهارمحل باید شاهد غم از دست دادن جوان برومند و پاک و زحمت کش دیگری باشد .

آری ارسلان چراغی لیاولی پس از تحمل چند ماه درد شدید و قطع نخاع از ناحیه گردن ناشی از سقوط از داربستهای ساختمان نیمه کاره دنیای فانی را ترک و او نیز به ملکوت پیوست

ارسلان چراغی جوان خوش اخلاق و فعال چهارمحلی که همه اورا به پاکیش میشناختند و چند سالی دهیار روستای لیاول علیا و کارگذار بیمه روستایی در چهارمحل بودند. این اواخر  به استان قزوین رفته و کارگاه تولید ی کوچکی را برای خود راه اندازی کرده بود و البته به دلیل توانایی در انجام کارهای ساختمانی و برای گذران زندگی هر از چندگاهی کارساخمتانی نیز انجام می داده است .

پیکر آن مرحوم روز یکشنبه در جوار روستای زادگاه ایشان لیاول علیا و مزار امام زاده صلاح الدین به خاک سپرده شد . و مجلس سوم آن مرحوم نیز روز سه شنبه 22 فروردین 91 در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) چهارمحل  برگزار خواهد شد .

 روحش شاد و یادش گرامی باد


[ دوشنبه 91/1/21 ] [ 1:14 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 168
کل بازدیدها: 2178438