سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هوا سرد و برفی می شود

سازمان هواشناسی اعلام کرد که فردا یکشنبه 10آذر ماه  هوا سردتر می شود و در مناطق کوهستانی کشور برف می بارد. این در حالی است که هم اکنون و پس از وزش چند ساعته باد شدید  مِه بسیار غلیظی بخش خورگام را به تصرف خود درآورده و دمای هوا در چهارمحل نسبت به چند ساعت  گذشته 7 درجه کاهش یافته است

این درحالی است که باوجود بارش های خوب پاییز امسال و سپید شدن ارتفاعات و ییلاقات در بخش خورگام ، هنوز برفی در مناطق مسکونی نباریده است .

برف ییلاقات

عکس : برف در ییلاقات (آرشیوی)

سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز غرب کشور بارانی می شود و با کاهش ناپایداری ها،فردا با نفوذ هوای سرد به نیمه شمالی کشور، سواحل دریای خزر،برخی مناطق شمال غرب،ارتفاعات البرز کاهش دما پیدا می کنند.
همچنین در مناطق سردسیر بارش برف و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود و دریای خزر مواج خواهد بود.
روز یکشنبه بارش ها در سواحل شرقی دریای خزر،ارتفاعات شرقی البرز و شمال شرقی کشور با شدت کمتری ادامه خواهد داشت. روز دوشنبه هم در نیمه شمالی کشور دمای هوا افزایش می یابد و بعدازظهر،در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.


[ شنبه 92/9/9 ] [ 7:19 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 536
کل بازدیدها: 2175479