سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بیانه روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر منوچهر جمالی درخصوص فعالیت های فضای مجازی هواداران

***بیانیه***
بنام خالق یگانه
درود بر یکایک فرهیختگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی
وظیفه دانستیم ضمن تشکر از تمامی شما خوبان و مهربانان جهت شرکت در انتخابات و تشکیل گروهی در فضای مجازی، برگرفته از علایق و سلایق مختلف، که تعداد کثیری از حاضران آن را حامیان دکتر منوچهر جمالی تشکیل می دهند سپاسگزاری نماییم.
پر واضح است که بروز و فعالیت رسانه های گروهی مکلف به اخلاق و قانون در فضای مجازی، مبین آزادی واقعی در جامعه اسلامی است. در تفکرات دکتر منوچهر جمالی، فضای مجازی و اعلام موجودیت و حتی دفاع از حقوق مدنی که یکی از آنها حق انتخاب است، جایگاه ویژه ای دارد.
 با توجه به این نکات مهم، برخی از عزیزان حامی با تشکیل گروه هایی در فضای مجازی، محبت خود را به دکتر منوچهر جمالی و حمایت از سیاست های ایشان اعلام نمودند که جای بسی خوشحالی است اما باید گفت که این کاندیدای محترم تنها دارای یک کانال اختصاصی بوده که تمامی اخبار موثق و رسمی از آن طریق اعلام می گردد؛ لذا تشکیل هرگروه با نام حامیان دکتر جمالی از سوی ستاد مرکزی ایشان نیست؛ اما نمی توان حقوق به حق عزیزان حامی را نیز نادیده گرفت و اعلام نمود که این گروه ها نباید فعالیت داشته باشد.
فلذا با سپاس مجدد از تمامی هواداران و حامیان صدیق و وارسته، اعلام می دارد که مشاوران آقای دکتر منوچهر جمالی، با رصد گروه های فعال رسانه ای فضای مجازی در شهرستان، سعی در تهیه و تنظیم الویت خواسته های عام المنفعه و پیگیری های جمعی دوستان داشته و خواهند داشت. در پایان جا دارد اعلام نماییم که حامیان دکتر منوچهر جمالی برای همیشه استوار خواهد ماند اما درخواست داریم تا با رعایت اخلاق انتخاباتی و احترام به نظر مخالفان و منتقدان سعی در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.
*روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر منوچهر جمالی* نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


[ پنج شنبه 94/12/13 ] [ 5:54 عصر ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 176
کل بازدیدها: 2178633