سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین مِه وخورشید (خورشیدگام سبز)
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری:
200 مدیر ارشد کشور به مشکلات مردم گیلان رسیدگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ارتباطات مردمی و سفرهای مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: 75 معاون وزیر و 200 مدیر ارشد کشور با حضور در شهرستان‌های گیلان به مشکلات مردم این استان رسیدگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عادل محمدیان شب گذشته در جمع مدیران و فرمانداران شهرستان‌های گیلان در سالن اجتماعات استانداری استان پیش‌بینی مراجعات مردمی در گیلان به ستادها را بیش از 50 هزار مراجعه عنوان کرد.
وی اظهار داشت: استقبال مردم گیلان در دو سفر گذشته هیئت دولت به این استان بر اساس ارزیابی‌هایی که صورت گرفت جزو بهترین استقبال‌‌ها و نقطه عطف در کشور بود.
محمدیان با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور رسیدگی به مشکلات مردم گیلان است، افزود: در سفر سوم هیئت دولت 75 معاون وزیر و 200 مدیر ارشد کشور در شهرستان‌های گیلان حضور می‌یابند و به مشکلات مردم این استان رسیدگی می‌کنند.
وی ادامه داد: یک نفر به عنوان نماینده معین که از وزرا و معاونان رئیس جمهوری هستند طبق اصل 127 قانون اساسی به آنها تفویض اختیار شده که به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
مدیر کل ارتباطات مردمی و سفرهای مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری، بررسی مصوبات دو سفر گذشته هیئت دولت به گیلان و دیدارهای مردمی، حضور در جلسات شورای اداری و بررسی مشکلات هر شهرستان را از جمله وظایف نمایندگان رئیس جمهور در سفر سوم عنوان کرد.
وی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را از برنامه‌های سفر سوم رئیس جمهور به گیلان اعلام کرد و بیان داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بیشترین اهمیت را برای رئیس جمهور دارد و این امر را به نمایندگان خود نیز گوشزد کرده است.
استاندار گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: باید بهترین شرایط از طرف مسئولان برای استقبال از رئیس جمهوری فراهم شود تا مردم بدون دغدغه از قشرهای مختلف بتوانند رئیس جمهور را ملاقات کنند.
روح‌الله قهرمانی‌چابک با بیان اینکه در سفرهای استانی بسترهای پیشرفت و توسعه هر استانی بهتر از همیشه فراهم می‌شود، افزود: با خدمات دولت، در بهترین شرایط برای خدمت رسانی به مردم قرار داریم و گیلان به طرف توسعه در حرکت است.
وی بستر سفر سوم دولت را فراهم‌تر از دو سفر گذشته در گیلان عنوان کرد.
لازم به ذکر است که خبرنگاران در مراحل پایانی این جلسه برای حضور در آن دعوت شده بودند.
انتهای پیام/خ20/ب


[ یکشنبه 89/11/3 ] [ 12:26 صبح ] [ فرهنگ خورگام - رنجکش ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خدا ***هر مرده ای زنده میشود به عطر و بوی خورگام اینجا دیار مسیحا دم من است*** در این پایگاه مقصوداین است تا شمارا بابخش خورگام عمارلو از توابع شهرستان رودبار دراستان گیلان اشنا کنیم و در این میان سعی خواهیم کردتا تمامی جنبه های فرهنگی ،اقتصادی آداب و سنن و دیگر خصوصیات طبیعی و مردمی سرزمین خورشید و مه وازتمامی روستاها ییلاقات این بخش اطلاعاتی را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهیم وهمچنین از روی دیگر سکه سرزمین گیلان یعنی مشکلات پنهان در زیر زیبایی طبیعت که خورگام نیز از این موضوع مستثنی نبوده و کم نداردبادیدی دردمندانه خواهیم نوشت .همین جا از تمامی شمادوستان عزیز(جوانان،دانشجویان و علاقمندان به سرزمین مادری ) درخواست دارم تا ما را دراین راه یاری نمایندچرا که ایجاد پایگاهی مرجع وبروز همت همگان را میخواهد سرزمینی پر از مه و خورشید ، سبزه و جنگل، چشمه های فراوان آب معدنی . پر از مهربانی وصفای مردمانش ،که امیدواریم تا بتوانیم دید کلی خوبی را در شما به وجود بیاوریم و در آینده ای نزدیک میزبانی خوب برایتان باشیم جایی که به دلیل بکر بودن و عدم معرفی کافی از آن حرف های زیادی برای خود دارد و شاید به جرات بتوان گفت آب و هوای آن بی نظیر و بیمانند است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 212
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 2166572